KOLEKSI PERIBADIKU

Wednesday, May 27, 2009


askum sume kawan2 ....pekabar sume ari nie? harap2 chat dan sejahtera sumenya..Insyallah. Arinieaku konti lagi, nie pun tgh konti gak..amik masa jap utk ranc tajaan rakaman, so sempat la gak aku update blogku yg tak seberapa nie..heheee..

Aku abis keje kul 2ptg, byk lg keje yg aku nak settle, sehari dua nie akan masuk bulan jun. cuti sekolah bebb...maka sesungguhnya kalau dah cuti sekolah, maka akan berlangsungnya kenduri kendara disana-sini..dalam musim kawin nie saje, byk undangan kawin yg dah sampai ke tanganku utk g ngele dan ksyukuran, termasuk lah 5 undangan yg mgundangku sbg emcee atau pengacara majlis kenduri diaorg...hooo, penat looohh..nak tolak pun aku tak sampai hati, coz ada antaranya dah tempah aku semenjak dua bulan sudah lg..termasukklah 1 makcik tu yg umahnya kat kadok, kat beris kubor besar pun ada, kat pcb dll. Allhamdulillah...rezeki. Kata org kalAu kita bersyukur, Tuhan akan tambah rezeki utk setiap umatnya, tapi jika kita kufur, maka azab Tuhan itu adalah maha pedih..betul kan??? kalau nak dikira memanglah penat gak. tapi aku seronok krn ini adalah tugas dan kerjayaku..lgpun pada tarikh2 itu tak menganggu waktu tugasku atau time ofc kerna tugas aku di rtm ini adah tugas hakiki ku yang sgt perlu diutamakan...time aku off atau tak bertembung ngan waktu konti, bley la aku terima offer nie...

waktu nie aku masih kat konti, sdg tuned berita nasional Angkasapuri, sempat la aku sambung tapi bloggg ku yg tersangkut jap tadi..okeylah kengkawan dah mati idea dah aku nie haaa..kita jumpa lai lain kali k..salam cayang....babai...tata....

1 comment:

  1. hai..dj farah..jom ke blog saya

    http://xcallibur.blogspot.com

    ReplyDelete