KOLEKSI PERIBADIKU

Tuesday, May 26, 2009

salam semua..pekabar anda yg sdg lawat blog farah malam nie..? moga sihat sejahtera n sukses slalu..ari nie khidupan ku bermula mcm biasa2 jer..tak byk yg menarik utk aku kongsikan..ari nie sebetulnya aku off, so ari off la aku punya masa untuk diri sendiri..keluar umah kul 2 ptg ari nie, then aku g bank jap urusan marketing..pastu sempat aku g basuh keta..dah seminggu keta aku tak mandi..nampak cuaca ptg td gelap gelita mcm nak ujan..tp kat kb nie tak ujan gakk..cuma gelap je lah...aku tak kira ari nak ujan ke, tak ujan ke lau aku nak basuh keta aku tetap g snow wash gak..tmpt yg paling aku familiar dan suka ngat basuh situ tak lain tak bukan dpn istana kubang kerian.sampai bebudak situ pun dah kenal aku n sering mintak lagu..aku layan gtu2 je lah nak amik ati..ye lah budak2..kang kata kita sombong lak..sapelah kite nak sombong ngan orang kan??

emmm, esok lak pepagi lagi ada perjumpaan smua staff kelantanfm ngan Pengarah Penyiaran di auditorium Kelantan fm kul 9.30, so nampak gaya aku kena balik awal dan tidoq awal le malam nie..aku sbnrnya dari dulu lg susah + payah nak tido awal2..pendek kata sblum jeneral gak dok kElip pah-kElip pah jgk laa...wakakaka !!!! Hehehhh..maybe dari tabiat suka berjaga malam yg aku amalkan masa dok asrama sekolah2 dulu terbawa2 sampai sekarang..dan aku rasa dari tabiat suka berjaga mla n takde apa nak buat, so aku slalu dgr radio tuk mengisi masa lapang...dari situlah aku rasa minat dan cintaku berputik dalam bidang penyiaran radio nie..kalau nak tahu aku memang suka sangat dgr radio dan muzik, ikuti ceramah, debat atau syarahan memang aku cukup minat dan berkobar2 semangatku dari sekolah rendah lagi..berdasarkan minat dan kecenderungan itulah sedikit sbyk membantu aku dlm bidang yg aku ceburi sekarang ini... masa sekolah aku masih ingat lau ada apa2 je pidato ke, debat, syarahan dll dalam program kat tv terutamanya memang aku tak akan berganjak2 dari dpn tv, sanggup aku settlekan keja2 sekolah dan umah awal2 lagi semata2 nak beri fokus pada program yg aku minat...


lagi ape yer??? emmm kita ambung esok la yer kengkawan...pasnie aku nakg umah kak sue plak kat k.kerian dah lama tak g umah dia rindu rasanya..ok...jumpa lagi tau jaga diri bebaikkk....chau cin chau..salam..

No comments:

Post a Comment